
Déryné Program: Topolcsányi Laura: Bakancslista
Művészetek Háza Gödöllő
Helyszín: Színházterem
Esemény kezdése: 2023. 12. 19. (kedd) 19.00
Művészetek Háza Gödöllő
Helyszín: Színházterem
Esemény kezdése: 2023. 12. 19. (kedd) 19.00
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Tirsdag, 19. December 2023 19:00
Önfeledt nevetés és torokszorító pillanatok két felvonásban két remek színésznőtől, Hűvösvölgyi Ildikótól és Bencze Ilonától.
Hogy fenekestül felforgatják egymás életét a mi legnagyobb örömünkre, az borítékolható, de a kimenetel váratlansága és katarzisa is mellbevág majd.
Normális esetben semmi. De ha egyikük maga a forgószél, másikuk a sima tenger, egyik az örömök korlátlan habzsolója, a másik egyenként megfontol minden mosolyt, egyik az életigenlés, a másik már mindenről lemondott, ráadásul közös a régmúltjuk és messze nem rózsás, akkor felkészülhetünk, hogy ez a színészotthoni szobácska az elkövetkező hetekben nem a béke szigete lesz, ámbátor még pálmafa is nő majd a közepén – és ez nem valami olajág-szerű szimbólum, hanem a kézzelfogható, sőt felfújható valóság.
Mi történik akkor, ha egy adminisztrációs hiba folytán két színésznőt közös szobában helyeznek el egy idősotthonban?
Aliz……..…………………Bencze Ilona Érdemes és Jászai Mari-díjas művész
Ida…………………….Hűvösvölgyi Ildikó Kossuth-díjas
Díszlettervező: Szerednyey Béla
Jelmeztervező: Tóth Anita
Szcenikus: Nemes Richárd
Díszletkivitelező: Miskolczi László
Rendezőasszisztens: Szeitl Zelma
RENDEZŐ: Szerednyey Béla Kiváló, Érdemes és Jászai Mari-díjas művész
Az előadás a Déryné Program hozzájárulásával valósul meg.
Az előadás kedvezményes jegyára a Déryné Program hozzájárulásának köszönhető.
A változtatás jogát fenntartjuk.
Richard Strauss és Hugo von Hofmannsthal utolsó közös operája derűs és megható búcsú a tovatűnt, békebeli Bécstől, és hasonló érzést keltve tér vissza most a MET repertoárjára az Arabella – az idén elhunyt Otto Schenk 1983-as rendezésében.
A Fiúk különös tükröt tart elénk, amelyben látjuk a „Macsót”, a „Nárciszt” és a „Herkulest” is, így közelről tanulmányozhatjuk a férfilét alaptípusait. Frenák váltakozva jeleníti meg a sovén gyűlöletet, az ostoba követelőzést, a figurák közt fennálló, törékeny erőegyensúlyt a színpadon.
A Bohemian Betyars és a Parno Graszt együttműködése már évek óta tart, és egy egyedülálló zenei fúziót hozott létre, amely a magyar zenei szcéna egyik legérdekesebb és legszerethetőbb kollaborációjává vált. A két zenekar különleges stílusokat képvisel: a Bohemian Betyars a folk-punk, világzene és balkáni hangzás keverékével, míg a Parno Graszt a tradicionális cigány népzenét képviseli.
1940-ben a budapesti Operettszínházban bemutatóra készülődtek. Eisemann Mihály legújabb művét vitték színre, főszerepben Kiss Manyival. Az előadás elkezdődött és egyszer…
„Túl sötét.” „Micsoda posvány!” „Csupa ronda emberről ír!” „Ez a darab előadhatatlan, már a dialógusai miatt is.” „Disznók vagytok ti…
enhed(er) i kurven
total:
Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.