Carmina Burana - a Kaposvári Egyetem IV. éves színművész hallgatói
Carl Orff világhírű műve élőzenével, mozgással, kórussal
English-friendly performance
Viac
Carl Orff világhírű műve élőzenével, mozgással, kórussal
English-friendly performance
Viac
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: sobota, 13. október 2018, 19:00
Blaskó Borbála a Kaposvári Egyetem Cserhalmi osztályának készítette a Carmina Burana vizsgadarabot, s most a szélesebb nyilvánosság elé tárja az élőben elhangzó kórusműveket és zenei motívumokat, ezzel lehetőséget adva a színművészhallgatóknak, hogy komplex képességeiket egy összetettebb feladat kapcsán is kibontakoztathassák. Az előadás olyan kivételes formában mutatja meg ezt a közismert és közkedvelt kantátát, melyben a szereplők tanulmányaik esszenciáját kamatoztathatják, mind mozgásban, hangszeres zenében, éneklésben, kifejezésmódban, színpadi jelenlétben.
Az előadás a fiatalabb korosztályhoz is szól, akik kevésbé jártasak a kortárs előadóművészetben, a színpadi megfogalmazási módokban, de nyitottak és kíváncsiak a zenei és színpadi értelemben vett sajátosságokra, az egyéni hangvétel és személyes ízlésvilág megmutatkozására.
Szereplők: Bölkény Balázs, Cseke Lilla Csenge, Cseke Gyöngyvér, Hermányi Mariann, Karácsony Gergely, Kisari Zalán, Kocsis Gábor, Kovács Panka, Kovács S. József, Péteri Lilla, Szász Júlia, Szurcsík Ádám, Várai Áron
Osztályvezető tanár: Cserhalmi György
Rendező-koreográfus: Blaskó Borbála
„Az előadáson a fiatal színművészek minden akciója valóban hiteles, mert nem eljátsszák a fizikai színház kockázatát, hanem valóban kockázatot vállalnak. Blaskó Borbála táncművész-koreográfus és mozgástanár rendezésében feltárul a fizikai színházi stílus vagy ábrázolásmód rejtett értelme is. Az tudniillik, hogy a világ bármelyik élettelen tárgya végtelen csodákat rejt, ha élő testek használják-mozgatják, és az így létrejött interakciók az artisztikus mozdulatsorokban szüntelenül különös, többletjelentést kapnak (…) az előadás valamennyi apró részletén érződik a koreográfus-rendező-betanító elhivatottsága, óvó tekintete, szakmai felkészültsége, valamint a hite a színházban – és főleg ez utóbbi már tükröződik a hallgatók mozdulataiban, gesztusaiban, színpadi jelenlétében. Mindez arra enged következtetni, hogy majd diadalmas lesz a célba érés is.”
(Kutszegi Csaba: A lényeg a tao, kutszelistilus.hu)
1905. Elárverezik a párizsi Operaház teljes hajdani berendezéseit. Többek között egy csillárt, amely a kikiáltó szerint egy máig sem tisztázott baleset okozója volt. A baleset tetteseként az Operaház titokzatos Fantomját emlegették.
Jössz éjfélkor babzsákra huppanva, az előadóktól karnyújtásnyira klasszikus zenét hallgatni? A kérdés tíz évvel ezelőtt talán furcsán hangozhatott, de a Fesztiválzenekarnak köszönhetően a Midnight Music azóta az egyik legjobb és legnépszerűbb program lett azok körében, akik fogékonyak a kultúrára, de nem szeretik a hagyományos hangversenyek kötöttségeit.
Salome Élő operaközvetítés a New York-i Metropolitan Operából szünet nélkül, 135 perc, 2025 német nyelven, magyar és angol felirattal
“Színdarabot csinálni valahogy régi álmom volt, mert szép, kreatív dolog. De eddig hiányzott a drámám hozzá. Most megvan. Én bányászom…
Párizs a Margitszigetre költözik egy éjszakára! Tomboló zene, repülő fodrok, kalapok és csókok!
položka/y v košíku
celkom:
Váš časový limit na nákup vypršal. Prosím, znova vložte vstupenky do košíka.