Program


BEETHOVEN NAPOK: Egmont-nyitány/Hármasverseny/VII.szimfónia ( halasztott ip.: 2020.11.28. 19:30 )

BEETHOVEN NAPOK: Egmont-nyitány/Hármasverseny/VII.szimfónia ( halasztott ip.: 2020.11.28. 19:30 )

A Fischer Annie emlékezetének szentelt Beethoven-napok e koncertjén Keller András három emblematikus Beethoven-művet és három nagy hangszeres szólistát vonultat majd a közönség elé.

 more

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Last event date: Saturday, November 28 2020 7:30PM

2020. április 26. vasárnap 19.30 koncert pótlása

2020. november 28. szombat
19:30 Nagyterem


BEETHOVEN-NAPOK A CONCERTO BUDAPESTTEL 2.
Fischer Annie tiszteletére

Műsor:
BEETHOVEN: Egmont-nyitány, op. 84
BEETHOVEN: C-dúr hármasverseny, op. 56
BEETHOVEN: VII. (A-dúr) szimfónia, op. 92

Közreműködik: Balázs János zongora, Perényi Miklós cselló, Anthony Marwood hegedű
Concerto Budapest
Vezényel: Keller András

A Fischer Annie emlékezetének szentelt Beethoven-napok e koncertjén Keller András három emblematikus Beethoven-művet és három nagy hangszeres szólistát vonultat majd a közönség elé. A magyar hallgatók számára, úgy lehet, mindörökre 1956 emlékét felidéző, hősi hangvételű Egmont-nyitány 1810-ben készült el: Goethe történelmi drámája elé íródott, amelynél hamar sokkalta népszerűbbé vált. Az 1808-as ősbemutatójú, három tételes C-dúr hármasverseny magánszólamaiban a magyar zenei élet büszkeségei, azaz Perényi Miklós és Balázs János mellett a nagyszerű brit hegedűs, a koncertszólistaként és kamaramuzsikusként egyaránt világszerte keresett Anthony Marwood játszik majd. Az 1811-1812-ben komponált A-dúr szimfónia 1813. december 8-án, a bécsi egyetem nagytermében hangzott fel először nyilvánosan, méghozzá az ekkor már leginkább csak a látására támaszkodó komponista vezényletével. A mű második tételét, a filmzenékben utóbb oly nagy előszeretettel szerepeltetett Allegrettót rögtön meg is ismételtette a közönség.

Rendező: Concerto Budapest

Our offer


Artistic director and director-choreographer Balázs Vincze is very familiar with the tastes of dance aficionados partial to the traditions of bourgeois theatre and is superb at adapting familiar and popular literary classics to the dance stage. His wonderful sense of proportion enables audiences to follow plots in the language of dance. His contemporary choreographies built on classical foundations are unique, spectacular and of a high professional calibre without losing sight of the need to please the audience.

A Monte Cristo grófja egy igazi, nagy ívű, romantikus musical Dumas regénye alapján. Szerelem, intrika, bosszú, szenvedély Szomor György dalaival, Pozsgai Zsolt átdolgozásában. Emberi drámák, sorsok, a jó és a rossz megítélése, ami olykor nem is olyan egyszerű.

After the February concert, in May the BFO will perform two more of Brahms' Hungarian Dances, a challenging concerto, and a symphony that traverses the depths of the musical landscape.

Suggestions


It is always a thrill to reflect on the fact that, even though the vast majority of Richard Wagner's oeuvre…

Evita egy fogalom. Evita a nő - kultikus imádat és totális elutasítás között. Evita a megértett és eltaszított. Evita az…

The Choir of St John's College, Cambridge is an old acquaintance of ours, having already given two acclaimed Christmas concerts…

Warning! The basket time limit is about to expire!
estimated time left:
00:00

item(s) in basket

total:


Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.