 
													21/22 Az élet alássan 2/4 4/3
Ez egy akusztikus rockkoncert? Hát... majdnem - de nem! Valami irodalomi...? Részben... de nem az, amit az iskolában tanítanak. Színház lesz? Igen! - de formabontó módon.
 
													Ez egy akusztikus rockkoncert? Hát... majdnem - de nem! Valami irodalomi...? Részben... de nem az, amit az iskolában tanítanak. Színház lesz? Igen! - de formabontó módon.
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2022. március 17. csütörtök, 19:00
Mi történik, ha...? Ha egy olyan zenekar, ami akusztikus formában, tartalmas szöveggel és még hegedűvel is tolja a rockot, egyszer csak összetalálkozik az irodalom félárnyékban élő szórakoztató, játékos arcával; aztán egy fiatal, az újszerűre fogékony, kísérletezőkedvű színházi társulattal és csak úgy, a közös játék kedvéért, szeretetből alkotni kezdenek.
Szóval, hogy mi történik ilyenkor? A műfaji keretek szétfeszülnek, átrajzolódnak, összeolvadnak és születik valami meghatározhatatlanul, új dolog.
Akkor ez egy akusztikus rockkoncert? Hát... majdnem - de nem! Valami irodalomi...? Részben... de nem az, amit az iskolában tanítanak. Színház lesz? Igen! - de formabontó módon.
...mert AZ ÉLET kérem ALÁSSAN már csak ilyen: játék, különleges elemek játékos parafrázisa. Nem csak érteni, "érezni kell és nagyot harapni, egyszer | Élni legalább, játék..." 
A Diabolus In Musica és a Zenthe Ferenc Színház közös produkciója.
szereplők: 
 Diabolus In Musica: 
   Vörös András | ének 
   Bokodi Bálint | ének, hegedű 
   Korpos Lajos | gitár 
   Nagy-Miklós Péter | gitár
Erdélyi Gábor (T. Pataki Emlékgyűrűs és Zenthe-díjas)
 Hege Veronika (egyetemi hallgató)
 Móczár Bence (egyetemi hallgató)
  
alkotók: 
 rendező | Susán Ferenc (Vastaps-díjas, T. Pataki Emlékgyűrűs)
 dramaturg | Sándor Zoltán (Balassi-díjas)
 vizuálgrafika | Magyar Bálint, Szalkai Péter
 rendezőasszisztens | Tóth Réka
Kipling története nem csupán egy kedves mese. A felszínen túl valójában igen mélyre nyúló, több társadalmi kérdést és önismeretet feszegető alkotás.
A Diótörő balett ötlete a cári színház egykori igazgatójától származott. E. T. A. Hoffmann: A diótörő és az egérkirály című meséje alapján olyan mese-balettet akart színpadra vinni, ami minden addigit felülmúl, mind hangzásban, mind pedig látványban. Csajkovszkijt kérte fel a muzsika megkomponálására. A hattyúk tava és a Csipkerózsika után harmadik, egyben utolsó balettje is nagy sikert hozott a szerzőnek. A Diótörő zenéjéből előbb a hat tételes szvit került bemutatásra 1892. márciusában, majd ugyanezen év decemberében bemutatták a pompásan kiállított színpadi művet is. A Diótörő a balett irodalom leggyakrabban játszott darabja lett.
Hét művész, hét különböző nézőpont és kifejezési forma egyesül ebben a műsorban, hogy közösen beszéljünk a hagyományainkról. Magyarország legszebb táncai, zenéi kerülnek terítékre új folklórelőadásunkban, mely határon túli táncantológiáink ívét hivatott méltón zárni.
Ha egy kis libabőrözésre vágyik, ezen a hangversenyen van a helye! E koncerten immáron hagyományosan megidézzük a Halloween-ünneppel kapcsolatosan felmerülő…
A világsiker most Budapestre érkezik! Gyerekeknek álomszép kaland, felnőtteknek mélyen megérintő történet – közös családi élmény, amire még évek múlva…
December eljövetele nemcsak a tartós hideg beköszöntét jelenti, hanem az ünnepi fényekbe öltöztetett utcákat, a karácsonyi vásárok forgatagát és a…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!